تهران - پاسداران

09109290091

09109290091

تارت خامه‌ای دسری خوشمزه

تارت خامه‌ای  دسری خوشمزه

تارت خامه‌ای دسری خوشمزه

اگر جزو بانوانی هستید که نحوه پذیرایی از مهمان برایتان مهم بوده و دوست دارید به شیوه‌ای لاکچری و شیک از مهمانی خود پذیرایی کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم تارت خامه‌ای جاوا را در کنار چای، سرو کنید.

تارت دسری باکلاس و لاکچری است که از دو کراست خمیری یا بیسکویتی درست شده و یک طرف آن باز است. شیک‌ترین و لذیذترین انواع تارت و پای را از اسنپ فود و با روش خرید شیرینی آنلاین سفارش دهید

پایه اصلی تارت خامه‌ای، نان پاستری است که روی آن با موادی همچون خامه و مخلوطی از شیر و شکلات و قهوه و نشاسته ذرت پر می‌شود. این نوع شیرینی از محبوب‌ترین دسرهای اروپایی به شمار می‎آید که به ویژه در کافه‌های فرانسوی سرو می‌شود و طرفداران زیادی دارد.

برای درست کردن پاستری تارت خامه‌ای جاوا، ابتدا باید کره‌ای که در دمای اتاق نرم شده را با شکر مخلوط کرد. کره و شکر را در دستگاه میکسر با سرعت متوسط برای 3 دقیقه خوب بزنید تا زمانی که مواد نرم شود. سپس تخم‌مرغ را اضافه کرده و هم بزنید تا مخلوط کرم مانندی درست شود.

حالا وقت اضافه کردن آرد و بیکینگ‌پودر رسیده است. بعد از افزودن آرد و بیکینگ ‌پودر، مخلوط را با کفگیر پلاستیکی هم بزنید و بعد از آن، از میکسر برقی برای مخلوط کردن مواد استفاده کرده و برای 2 الی 3 دقیقه با سرعت پایین، مواد را خوب هم بزنید تا خمیر یکنواخت شده و به هم بچسبد.

دیدگاه ها ی خود را وارد کنید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.