تهران - پاسداران

09109290091

09109290091

پیتزا مکزیکی چیست؟

پیتزا مکزیکی چیست؟

پیتزا مکزیکی چیست؟

پیتزا در ایتالیا به وجود آمد. غذایی ساده، خوشمزه که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. بعد از گسترش شیوهٔ پخت آن در سراسر دنیا، برای سازگاری با ذائقه مردم در هر منطقه دچار تغییراتی شد. در مکزیک هم که ذائقهٔ اکثر مردم غذاهای تند و گوشتی است، این تغییرات ایجاد شد.

اما پیتزایی که ساخته شد در همان مکزیک ماند تا اینکه برند تاکوبل آن را در سال ۱۹۸۵ در آمریکا به عنوان پیتزا پیتزا معرفی کرد و نظر طرفداران بسیاری هم به خود جلب کرد. این نام در سال ۱۹۸۸ به پیتزای مکزیکی تغییر یافت.

پیتزایی که در مکزیک با توجه با ذائقه مکزیکی‌ها ایجاد شد؛ دو نان ترد تورتیلا بود که با گوشت گاو مزه دار شده و لوبیا سرخ شده پر می‌شد. روی این پیتزا هم با سس گوجه فرنگی، سه پنیر و گوجه فرنگی خرد پوشیده می‌شد.

خوردن هر پیتزا به‌خصوص وقتی آن‌ها از فرهنگ‌های مختلف می‌آیند، لذت بخش است. تجربهٔ درست کردن انواع پیتزا در خانه هم این لذت را چند برابر می­کند.(دستور پخت انواع پیتزا در اسنپ فود برای شما آماده شده است) زیرا پیدا کردن بهترین دستور پخت برای پیتزایی مناسب ذائقهٔ همهٔ افراد خانواده چالش برانگیز است و نتیجهٔ آن مسرت بخش خواهد بود.

دیدگاه ها ی خود را وارد کنید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.